Sunday 6 January 2013

Surat Pengesahan Pendapatan

Ramai orang mesti tercari-cari kan macam mana nak buat surat akuan pengesahan pendapatan. Hari ini saya ada 1 cara, kalau nak share boleh la..hehe!! :)  Simple but practical.




PENYATA PENDAPATAN
Saya­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ ______________________________waris kepada _____________________________ mengesahkan bahawa saya bekerja sebagai ____________________ dan pendapatan bulanan saya 
adalah sebanyak__________________
Tanda tangan
___________________________
Tarikh :
 

PENGESAHAN PENDAPATAN
Saya______________________________ saksi  kepada ____________________________
menyatakan bahawa maklumat yang diberi olehnya adalah benar.
Tanda tangan
_______________________________
Tarikh :

4 comments:

  1. semudah ne ja admin? saksi tu orng biasa x ble pakai kot..

    ReplyDelete
  2. mmg org biasa tak boleh, tapi saksi tu kena JKKK, Penghulu..depa kan ada cop,lepas tandatangan depa cop..nie yang simple ja.

    ReplyDelete

SURAT PENGESAHAN PENDAPATAN LENGKAP

Untuk entri kali ini saya ingin memberi contoh surat pengesahan pendapatan yang lebih lengkap. Diharapkan entri kali ini dapat membantu bagi...